Podstawowe zasady Aerobicznej 6 Weidera

Podstawowe zasady Aerobicznej 6 Weidera

Jak wiesz, trening zarówno brzucha jak i innych części ciała będzie efektywny tylko wtedy, gdy będziesz stosował się do pewnych zasad. Ćwiczenia wykonywane bez ładu i składu tj mogą Ci tylko zaszkodzić. Zasady Aerobicznej 6 Weidera są równie istotne jak w przypadku każdego innego treningu.

Ważny jest określony plan, który wyznacza liczbę serii, powtórzeń, pozwala monitorować postępy, a także może pomóc w ustalaniu wymaganych zmian, a także umiejętność robienia ćwiczeń w sposób dobry technicznie. Każdy trening, każde ćwiczenie ma pewne zasady, których trzeba się trzymać i które warto poznać przed rozpoczęciem treningu czy włączeniem danej techniki do niego.

Jakie są więc podstawowe zasady Aerobicznej 6 Weidera?

Przerwy między seriami- możemy je zrobić, ale nie powinniśmy wtedy leżeć i odpoczywać, ale rozciągać się.

Między cyklami nie robimy przerw.

Każde ćwiczenie ma określony czas trwania i powinniśmy zdecydowanie trzymać się tych wyznaczników. Nie tworzymy więc własnego planu. Najlepiej sprawdzić to, czy poszczególne zadania ogólnie robimy poprawnie przez sprawdzenie czasu wykonywania całego treningu.

Przed ćwiczeniami warto spalić tkankę tłuszczową brzucha - jest ona jakby zewnętrzną pokrywą, która będzie zakrywała mięśnie brzucha, nawet jeśli je masz. Widoczne mięśnie brzucha to efekt zarówno rozbudowanej muskulatury, jak i małej ilości tłuszczu. Spalić tłuszcz można przez kilka tygodni (w zależności od jego ilości przed rozpoczęciem ćwiczeń) przez ćwiczenia aerobowe, a także wykonywanie interwałów.

Do ćwiczeń aerobowych przed rozpoczęciem Aerobicznej 6 Weidera można dołączyć ćwiczenia siłowe na partie całego ciała, nie tylko brzuch. Jak już pisaliśmy 6 Weidera może nie być dobrym pomysłem dla amatorów, którzy nigdy z treningiem siłowym nie mieli do czynienia. Warto zadbać o mięśnie nóg, prostowniki pleców, które chronią kręgosłup, a także ogólną kondycję, by nie zrobić sobie krzywdy wykonywaniem treningu ponad nasze możliwości.
Dodatkowo wykonywanie ćwiczeń siłowych podnosi tempo przemian metabolicznych, dzięki czemu łatwiej spalić tkankę tłuszczową. Dlatego najlepszym przygotowaniem do A6W będzie robienie ćwiczeń siłowych rozwijających mięśnie pleców, nóg i ramion, jednocześnie wykonując interwały lub trening aerobowy- w ten sposób zbudujemy podstawową masę mięśniową, podniesiemy metabolizm, bieganiem wyrobimy niezbędną kondycję i 6 Weidera nie będzie nam straszna.

Stosujemy się do technicznych wskazówek dotyczących każdego ćwiczenia. Pewnie często słyszysz, że ktoś bez wcześniejszego przygotowania zrobił 50 brzuszków czy przysiadów. To wbrew pozorom nie są proste ćwiczenia. Wymagają siły, mięśni i kondycji, a jeśli ktoś bez żadnego z tych czynników zrobił 50 przysiadów, oznacza to, że robił je źle. Każde ćwiczenie należy wykończyć, a także zatrzymać się w momencie maksymalnego obciążenia. 50 powtórzeń bez przestrzegania tych zasad nie tylko nie ma znaczenia dla Twojego treningu, ale także może sprawić, że szybko nabawisz się kontuzji.

Staraj się więc stosować zasady Aerobicznej 6 Weidera jeśli Twoje zdrowie jest dla Ciebie ważne, a także liczysz na efekty.

www.leczeniehemoroidow.com.pl www.pamiec.org www.rzesy.net